úterý 2. října 2012

Forged in Battle recenze a novinky

Pro svou rotu South Alberta Regiment jsem potřeboval 4 Stuarty a tak jsem projížděl net a hledal alternativy oproti Battlefrontím modelům které mě nějak neuchvatili a padly mi do oka pravě Stuarty od firmy Forged in battle,krom toho jsem si objednal i britskou/kanadskou pěchotu.
Stuart tanky se zkladají z několika častí prvním a největší je trup ten je proveden z relativně pevného resinu nikde jsem neobjevil přelisky nebo deformace které by bylo potřeba srovnat. kovové časti byli také velice dobře zpracovany sem tam se objevil nějaky drobná vada ale nic co by během pár vteřin nebylo pryč. co muže někomu vadit na modelech jsou integrované base. Ano vozidla jsou na basekach podobně jako třebo Bren Carriery od Battlefrontu. Ale za cenu 5liber za vozidlo(samozřejmně některé eshopy je nabízejí i levněji) jsou vyjma plastových modelu od PSC nejlevnější na trhu.
s Blisterem pěchoty jsem byl také spokojen obsahoval dostatek pěšáku vyzbrojených puškami Enfield, kulomety Bren a několik seržantu kteří drží Sten aby bylo možno sestavit 9 platíček pěchoty, obligatní PIAT a light mortar team, observer team a dva command teamy.Modely působí velice dynamicky a mají relativně hezké proporce. jediné Co mě osobně vadilo na pěchotě je málo modelů v ležící či klečící ale to je pouze osobní problém jinak z hlediska zpracovaní nemám vyhrady

Osobně jsem z modely FiB spokojen.
Hodnocení
vozidlo Stuart 4/5
pěchota 3/5


Co se týče novinek stačí si prohlédnou obrázky níže každopadně vyšel mohutný release pro Britské vojáky mezi novinkami najdete nově 25pdr i 5.5 děla, tanky Churchill. Němci naopak dostali hračky v podobně Pak40 RSO,Jagd Panther či experimentalní tank E-50


Žádné komentáře:

Okomentovat